|
SFA Festino - Avantaje
Implementarea Festino aduce avantaje substanţiale firmelor cu activitate de distribuţie.
|
Prin scurtarea şi automatizarea ciclului comandă - facturare - încasare rezultă:
- un serviciu mai rapid decât al concurenţei
- creşterea organizării în propriul sistem de gestiune
- rulaj mai mare al mărfurilor
- extinderea zonei de piaţă acoperite
- un control mai bun al agenţilor de vânzări şi creşterea productivităţii per agent
- scăderea costurilor personalului de la sediu (fluxul de documente este automatizat)
|
|
|
|
Prin automatizarea politicilor de vânzare (politică de preţuri, de discount-uri, promoţii etc.) se obţin:
- aplicarea corectă (automată) a deciziilor manageriale
- evaluarea în timp real a rezultatelor în piaţă
- creşterea vitezei de răspuns la schimbările din piaţă
- monitorizarea concurenţei
|
|
|
|
Festino oferă următoarele avantaje:
- reducerea cheltuielilor în acelaşi timp cu organizarea eficientă a activităţii reţelei de vânzări;
- cunoaşterea în orice moment de către agenţii de vânzare a facturilor la scadenţă, soldului clienţilor, stocului de produse, cataloagelor de produse, preţurilor, pachetelor promoţionale, discount-urilor etc.;
- facturarea automată a comenzilor: comenzile înregistrate de agenţi sunt transmise în timp real şi procesate de serverul central, iar distribuitorul îşi poate organiza achiziţiile sau producţia pe baze reale şi în timp util;
- înregistrarea încasărilor în sistem direct de către agenţii de vânzare, înregistrarea reclamaţiilor din partea clienţilor precum şi a ofertei concurenţei despre care directorul de vânzări este informat în timp real;
- optimizarea fluxului de documente;
- accesul permanent la sistemele informatice de gestiune utilizate de client pentru a folosi datele curente de lucru ale societăţii, posibilitatea renunţării la convorbirile telefonice între agenţi şi firma care practic nu mai sunt necesare, deşi prin intermediul dispozitivului Pocket PC sunt în continuare posibile
|
|
|