|
Horeca Dynner - Avantaje
 |
Este suficient să atingeţi ecranul touch screen şi Dynner face restul:
- organizează menù-ul în fiecare din formatele cu care sunteţi obişnuit: pentru fiecare zi a săptămânii, pentru fiecare moment al zilei - mic dejun, prânz, cină, menù pentru degustări, á la carte, happy hour sau menù unic
- permite înregistrarea comenzilor
- administrează contul clientului,
- ţine sub control sălile din local şi mesele din sală
- generează rapoartele de sfârşit de zi
|
|
|
 |
Toate aceste funcţiuni sunt îndeplinite în timp real, în acelaşi timp în care clienţii dumneavoastră se bucură de ambientul localului şi beneficiază de servire.
- Instalarea şi pornirea se realizează rapid, urmând o procedură automată
- Dynner este integrabil cu casele de marcat şi imprimantele deja existente la posturile de lucru
- Dynner se adaptează atât la locaţiile mari cât şi la cele mici.
Cele 3 modalităţi de vânzare ale soluţiei răspund tuturor necesităţilor care se regăsesc pe piaţa noastră:
Versiunea Entry conţine procedura de configurare ghidată, meniu unic, gestiunea simultană a mai multor comenzi, gestiune cont client, gestiunea încasărilor, raport de sfârşit de zi. Nu vă schimbă modul de lucru - ci îl imbunătăţeşte !
Versiunea Basic conţine funcţiunile versiunii Entry, la care se adaugă gestiunea sălilor, gestiunea meselor - ocupate, libere, rezervate, unite, meniu multiplu. Vă oferă o adevarată 'fotografie' operativă a situaţiei: cunoaşteţi în orice moment mesele libere, ocupate şi rezervate - vă prezintă modul în care munca va da roadele minut cu minut !
Versiunea Advanced conţine funcţiunile versiunii Basic , la care se adaugă gestiunea reţetelor, trimitere automată a comenzilor la bucătărie, preluarea pe dispozitivul mobil a comenzii şi a contului client, realizează controlul de gestiune şi rapoartele de cost. Este ideal pentru locaţiile care necesită un control total al activitătii, pe fiecare nivel de interes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|